måndag 11 februari 2008

Välkommen till Cajsa Lejonet

Idag är det kanske första dagen på resan. Men bara kanske. Kanske ringer Anette i morgon och säger att det blir några nätter till på Goman. Men troligtvis inte. Troligtvis är jag en fri kvinna och ledig i ca 4 månader utan att behöva lukta choklad i håret eller ha deg under naglarna när jag raglar hem klockan 15 eller klockan 24 eller klockan 8.

Om jag nu är den ambitiösa, seriösa och karaktärsfulla flicka som jag utger mig för att vara kommer denna blogg regelbundet att uppdateras om vad som händer i mitt ambitiösa, seriösa och karaktärsfulla liv. Förhoppningsvis kommer många uppdateringarna de närmsta månaderna handla om stick, väder, blödande fingertoppar, sälmantlingar och en och annan flaska rödvin.

Håll till godo!!

3 kommentarer:

Pär sa...

Yä dude! Rock on dude!

Apan Nilsson sa...

låter som trevlig läsning väntar spänt.

Carlos sa...

Det ska vara kul att följa era äventyr här. Hoppas ni har en supertrevlig resa!